sâmbătă, 3 iulie 2010

Cornuri dospite cu branza sarata

 

600g faina
250g untura de porc sau margarina
200ml smantana sau lapte
2 oua
25g drojdie
1 lingurita zahar
1 lingurita rasa sare
pt umplut branza de oaie

Intr-un castron se freaca drojdia cu zaharul pana se lichefiaza, apoi se adauga amestecand usor dupa fiecare pe rand: untura, ouale, smantana sau laptele, sarea si la urma faina.
Se framanta aluatul 7 minute si se lasa la crescut 1 ora si jumatate.
Se modeleaza cornulete pe care le umplem cu branza rasa.

Lasam 10 minute sa creasca cornuletele , le ungem cu ou batut si presaram branza.
Coacem 15 minute, cat sa se rumeneasca frumos.
Eu impart aluatul in bilute egale pe care le intind foaie subtire, le presar pe toata suprafata cu branza rasa si apoi le rulez.
Folosesc telemea de oaie sarata si uscata bine, din aceea de butoi care poate fi rasa, asa se simte gustul mai pronuntat dupa copt.
Sunt moi si foarte fragede din cauza unturii si a smantanei, merg foarte bine langa o bere rece si un meci de fotbal.

5 comentarii:

  1. Acum am venit de pe blogul Laurei Laurentiu care, la fel ca si tine, mi-a facut pofta tot cu cornuri cu branza-sigur retetele difera.Nu pot sa ma hotarasc pe care sa o fac...?

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bune....duminica placuta...pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pt aprecieri,sa sti ca am sa fac cornurile astea de seara ca arata bine si am de toate in frigider,inca odata multumesc pt.reteta,te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. superba reteta!!! sunt foarte pufoase si bune

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly