joi, 28 octombrie 2010

Napolitane cu crema de lapte


Avem nevoie de:
1 pachet de napolitane
1 litru lapte ....eu am folosit de 3,5% grasime
600g zahar
1 cana si jumatate nuci macinate
4-5 biscuiti macinati
1/2 pachet de unt, 100g
1/2 esenta de rom
Intr-o oala de 2 litri punem laptele si zaharul la fiert la foc mic timp de 1 ora si jumatate, pana se caramelizeaza laptele si devine o crema nu foarte groasa...in a doua parte se amesteca mai des pe fundul oalei sa nu se arda.

Cam asa arata dupa o ora de fiert.....


Dupa 1 ora si jumatate crema s-a îngroșat si a căpătat o culoare maronie, semn ca laptele s-a caramelizat.
 Acum este momentul sa adaugam restul ingredientelor: nuca, biscuitii, untul, esenta.
 Mai tinem crema aproximativ 2 minute pe foc si este gata.
O dam deoparte la racit, apoi umplem foile de napolitana.
Asezam o greutate deasupra lor si le lasam pana a doua zi cand pot fi taiate.






6 comentarii:

  1. De tinut minte..tare bune trebuie sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana, ce bine ca mai ai timp si de prajiturici!
    Foarte bune napolitanele!

    RăspundețiȘtergere
  3. arata grozav ! cred ca am si eu caietul mamei o retet asemanatoare.m-ai impulsionat

    RăspundețiȘtergere
  4. am incercat sa te votez,da'pare ca din 4 nov incepe.asa ca am sa insist.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine si cred ca sunt delicioase!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly