duminică, 11 noiembrie 2012

Paine Margareta-Graham,cu tarate de grau



O paine frumoasa si gustoasa!!
Reteta este aceasta : http://dianacakes.blogspot.ro/2012/11/paine-graham-cu-tarate-de-grau.html
Dupa ce aluatul a crescut am intins trei foi rotunde.
In tava unsa cu putin ulei am pus una peste alta cele trei foi, unse cu putin ulei intre ele.
Cu ajutorul unei cani am marcat mijlocul florii. Apoi am impartit-o in 8 petale.
In mijlocul fiecarei petale am facut o crestatura si am tras capatul exterior prin ea.
Am aranjat frumos floarea, cat mai uniform si am lasat-o la crescut timp de 20 de minute.
Apoi am uns-o cu galbenus de ou, am presarat seminte de mac in mijloc si de susan pe petale.
In cuptorul bine incalzit la 200g am copt painea timp de 30 de minute.
Imediat ce am scos painea din cuptor am stropit-o cu apa rece si am acoperit-o cu un prosop curat.









6 comentarii:

Printfriendly