sâmbătă, 15 mai 2010

Ciuperci umplute cu branza si sunca

  ciuperci
sunca 
3 catei usturoi
branza
1 ou
cascaval
patrunjel verde
ulei
sare, piper
pesmet
se rup piciorulele de la ciuperci, se spala si se curata.
intr-o tava unsa cu putin ulei se pun palariile, se presara putina sare si piper pe fiecare si se introduce tava in cuptorul incalzit.
usturoiul si piciorusele de la ciuperci se taie marunt si se pun la calit in ulei pana scade putin zeama.... nu trebuie sa fie facute decat pe jumatate.
se adauga sunca sau alt mezel taiat cubulete, branza rasa, patrunjel, sare, piper si oul.
cu aceasta compozitie se umplu palariile de ciuperci , se presara pesmet si se da la cuptor.
cand sunt gata se pun feliute de cascaval si se mai lasa 2 minute in cuptor pana se topeste.


6 comentarii:

  1. bune...imi plac....si eu le mai fac cand gasesc ciuperci mai mari...pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ai un premiu la min epe blog :) te astept

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua!
    Sunt Unica si am intrat pe blog dvs.
    Am ramas placut impresionata de modul in care va exprimati,pentru a intelege si noi (mai ales eu!)cum ati realizat bunatatile! voi face si eu Ciuperci umplute,dupa reteta dvs.si sper sa-mi iasa tot la fel!
    In josul paginii,aveti Slide!
    Daca va rog,sa-mi explicati cum pot posta si eu slide pe bucataras?Am facut 2-3 si nu stiu mai departe,ce sa fac! Ma incurc in coduri,link-uri,etc!
    Va multumesc!
    Daca e nevoie,am sa revin cu adresa de email pentru explicatii!
    Duminica cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Unica ma bucur ca iti plac retetele mele.
    Pt a posta un slide pe situl Bucataras trebuie sa intrebi acolo pe cineva, desi nu am vazut sa aiba slide de la utilizatori.
    Chiar nu stiu ce sa-ti zic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am sa le fac acum de revelion......si am sa revin sa iti spun cum au iesit....purici si un an nou fericit

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly