miercuri, 1 februarie 2012

Covrigei cu branza


1kg faina
150g margarina
150g untura de porc
150g branza telemea
4oua
5 linguri mari cu smantana
2 linguri otet
25g drojdie
50ml lapte

1 ou pt uns
chimion, susan, mac





Drojdia o punem in laptele cald la dospit.
Frecam cu mana faina cu branza, untura si margarina pana nu se mai simt cocoloasele, apoi adaugam ouale, smantana si otetul.
Framantam bine aluatul pana devine neted si il lasam la crescut.
Intindem aluatul pe masa presarata cu faina si se decupam cu forma covrigeii.
ii asezam in tava stropita cu putin ulei, ii ungem cu ou si ii presaram cu chimion.
Punem tava in cuptorul incalzit la 180 grade  pentru 15 minunte.....sunt deliciosi langa o bere.



8 comentarii:

  1. Hmmm, ce frumosi sint... uite forma asta lipseste din bucatarioara mea... De unde ai achizionat-o ca poate-i spun mamei sa cumpere una... Multumesc anticipat si plec cu tot cu farfurioara cu covrigei, asta pentru ca sint prima, nu ?! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela forma am cumparat-o de la noi din oras, a costat 9 lei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce buni sunt acesti covrigei;formele eu le-am pastrat dar de facut nu am facut de ani...
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut forma si acum nu stiu pe unde este.Tre' sa-mi cumpar alta si sa fac si eu.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine arata acesti covrigei si sunt covinsa ca sunt si gustosi,daca ii vede vitoarea mea doctorita sigur ma pune sa ii execut.PUP!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-as mai rontai si eu cativa! Dar n-am forma si nici n-am vazut(poate pentru ca n-am stiut ca exista si n-am cautat-o).
    Pupici pe gropite, tie si ajutoarelor tale!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu n-am, dar nu plang =) Faceti fara forma, improvizati. Eu ii fac rotunzi :)

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly