vineri, 3 februarie 2012

Clatite aerate


O reteta interesanta deoarece contine drojdie si de aceea am zis:
 ''hai sa o incerc, sa vad ce iasa''
Este interesant cand se formeaza gaurelele in clatita,
eu una nu am putut sa-mi iau ochii de la ele :)))


900ml lapte
25g drojdie proaspata
2 linguri zahar
1 lingurita sare
2 oua
500g faina
2 linguri de ulei
esenta de vanile si rom

Dizolvam  drojdia in putin lapte caldut impreuna cu o lingura de zahar si sarea, o lasam 15 minute sa creasca si face spuma la suprafata.
Intr-un lighenus incapator cernem faina adaugam drojdia, ouale, uleiul, esentele si lingura de zahar ramasa. Turnam si laptele caldut .
Amestecam bine pana se desfac toate cocoloasele, apoi lasam compozitia 30 minute sa se odihneasca.
Incingem tigaia pentru clatite, turnam un polonic si rotim rapid tigaia pentru a raspandi compozitia pe toata suprafata. 
Vom observa ca se formeaza mici gaurele ca o dantela in clatita :)
Cand se desprinde de pe marginele tigaii o intoarcem pe cealalta parte. 
Le servim cu dulceata, miere de albine, crema de ciocolata ..etc..eu am folosit dulceata de afine.
Pofta buna!!





11 comentarii:

  1. Hmmm, ce bine arata, cu gaurele si dulceata aia deasupra... As minca acum vreo citeva, fara sa respir... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. arata absolut fantastic! Mi s-a facut o poftaaaaaa :))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult imi plac clatitele cu dulceata, asa ca ma inscriu si eu pentru o bucata, doua.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce dragute sunt...cred ca de la drojdie, nu? Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Daina, ca intotdeauna, nota 10 cu steluta !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. da,Alinnutzika, drojdia le face dantelate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce pofta mi-ai facut!... AI un premiu la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  8. Clatitele-mi plac de orice fel;
    te pupic Diana!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly