luni, 26 octombrie 2009

Inghetata in trei culori cu trei arome




4 oua
400ml frica lichida
8 linguri zahar
cacao, capucino, esenta vanilie sau ce vrea fiecare dupa gust si placere

Cele 4 albusuri se bat bine cu 8 linguri de zahar, cand s-a format o spuma tare se adauga si galbenusurile si se amesteca pana se inglobeaza in albusuri.
Frisca se mixeaza bine si se amesteca cu ouale batute.
Eu am impartit-o in trei si am facut cu cacao, capucino si vanilie.
O tava de chec am tapetat-o cu o folie de naylon am turnat crema cu cacao, am nivelat bine, am pus si crema de vanilie, apoi pe cea de capuccino.
In functie de cat e tava de mare poate sa mai ramana crema, eu am pus-o in pahare de unica folosinta si le-am pus la congelator.
In 3-4 ore e gata.
Imi place aceasta reteta pt ca nu face ace de gheata.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Printfriendly