sâmbătă, 24 octombrie 2009

Poze cu gasca mea

3 comentarii:

  1. Trei baieti ai, dintre care ultimii doi, gemeni? Sa-ti traiasca!!! Eu am doar unul care de-abia a implinit doi ani...dar face cat trei :-)))

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Liana,sa-ti traiasca si tie flacaul, poate daca=i mai faci o surioara se mai cuminteste... da ultimi doi sunt gemeni, au acus 6 ani, si cel mare are 14.

    RăspundețiȘtergere
  3. wow diana, ma uitam la tine la profil pe bucataras si am intrat aici, aveam impresia ca esti o pustoaica :d :)) dar acus vad ca ai 3 baieti, dintre care 2 gemeni, sa-ti traiasca comorile si felicitari, cred ca esti o mama eroina, am tot respectul si admiratia pt mamicile de gemeni, zic si eu ca liana, eu am unul si face cat 3, apai daca as mai fi avut si gemeni cred ca ma dadeau gata :)):)):*

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly