miercuri, 11 august 2010

Mariana mi-a daruit acest premiu...cum a fost ziua de luni? cum am inceput saptamana?
 cum i-am spus si ei somnoroasa disperata dupa o gura de cafea, apoi incet incet m-am trezit de-a binelea si am trecut pe fapte mari cu treburile gospodaresti, mancare, spalat,  copii, supravegheat zidar, curatat praful din casa si de afara....hehe distractie nu gluma...si asa se pare ca va fi toata saptamana.:)
am sa-l ofer mai departe
Medi
Marielena
Alialexa
Sidy
Mari
Daiana
Silvia
Alexandrina
yaya

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru premiu Diana.......pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana este o incantare pentru mine decate ori ajung la tine pe blog.Felicitari pentru tot ce faci aici.
    Multumesc mult pentru premiu.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru premiu, Diana! Scuze pentru intarzierea cu care ma prezint sa-l ridic; editez imediat postarea dedicata premiilor.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly