duminică, 27 iunie 2010

premii, premii de la Medi



si de la Alexandrina

si acum leapsa....


Ce inseamna blogul pentru tine???
Blogul e ca si copilul meu...cand deschid calc. la el ma duc prima data.
Cat de dependenta esti de blog?
Destul de mult, desi am zile in care nu-mi vine sa scriu nimic....tot stau cu ochii pe el.
Cum alegi subiectul,Ce te inspira?
Ce ma inspira?..greu de spus, scriu retete pe care le fac eu, si de cele mai multe ori cand incep ceva nu stiu cum o sa arate finalul.
Ce-ti place si ce nu-ti place in lumea virtuala a blogurilor?
Imi plac fetele, imi plac ideile lor si faptul ca suntem o comunitate prietenoasa.
Cum alegi blogul preferat?
Nu am unul preferat, sunt multe bloguri frumoase, imi plac cele care au prezentari frumoase, fotografii deosebite si bineinteles retete bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Printfriendly