luni, 28 februarie 2011

Prajitura cu bezea caramel


pt blat
6 oua, 6 linguri zahar, 6 linguri faina, 1/2 praf de copt
albusurile se bat spuma, se adauga zaharul, se bate bine pana spuma devine lucioasa si nu mai curge,  se adauga galbenusurile, apoi faina si praful de copt
se coace blatul si se lasa la racit




pt crema
4 galbenusuri, 150g zahar, 3 linguri faina, 300ml lapte, 200g unt, 3 plicuri zahar vanilat, 3 linguri cappuccino
galbenusurile, zaharul, faina si lapte rece se amesteca bine, bine pana se desfac toate cocoloasele
se pune crema pe foc amestecand incontinuu pana se ingroasa tare, se lasa la racit
se mixeaza crema cu untul si zaharul vanilat, se adauga si praful de cappuccino
se intinde crema peste blat




pt bezeaua caramel
4 albusuri, 8 linguri zahar,
albusurile se bat spuma se adauga 4 linguri de zahar
separat se face un sirop: se ard 4 linguri zahar si se sting cu 2 linguri apa
siropul fierbinte se toarna suvita in spuma de albus batand incontinuu

asamblare:
blat, crema, spuma caramel, ornamente din ciocolata


13 comentarii:

  1. iui,ce bine arata!!!!e super delicioasa cu bezea caramel,,m-am servit cu o feliuta,pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine m-o fi pus sa intru aici?Vai ce bine arata!A mai ramas,ca acus venim.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. O primavara frumoasa, cu ganduri bune si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  4. ohhh.. yam.. trebuie sa incetez sa stau pe bloguri culinare daca vreau sa reusesc cu dieta... da nu m-am putut abtine.. mama ce-as manca cate o bucata din fiecare prajitura pe care ai postat-o pe blog..:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Andrada privitul nu ingrasa sa stii...hihihi

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Miha, si tu sa ai o primavara frumosa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doinitza, Beatrice ma bucur ca va place prajiturica mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. arata super, dar am o nelamurire, cele 6 galbenuse de la blat nu se folosesc?

    RăspundețiȘtergere
  9. anonim multumesc pentru obsevatie, am corectat.

    RăspundețiȘtergere
  10. cand se incorporeaza cele 3 linguri de capucino in bezea?

    RăspundețiȘtergere
  11. Diana, daca-i cu caramel, ma abonez si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata bine. Sa vedem, daca-mi reuseste si mie. O fac de Craciun!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly