luni, 1 aprilie 2013

Rulada aperitiv



blatul:
5 oua
200ml smantana
4 linguri faina
1/2 gogosar rosu
 patrunjel verde
: sare, piper, busuioc oregano

umplutura: 
2 suluri de branza topita
2 fire carnati cabanos
felii se salam uscat crud

Intr-un vas bati putin ouale cu telul, adaugati smantana, faina si condimentele.  Veti obtine o compozitie ca de omleta, destul de subtire.
Turnati compozitia in tava tapetata cu hartie de copt, presarati gogosarul taiat cubulete si pratrunjelul verde. Coaceti la 180 grade C timp de 10 minute, este gata foarte repede.
Daca in timpul coacerii se umfla si deformeaza, nu e nici o problema isi va reveni cand o veti scoate din cuptor.
Rasturnati cu grija blatul pe un prosop curat sau hartie de copt, ungeti rapid cu branza topita, distribuiti salamul si cabanosul, rulati strans cu grija pentru a nu rupe blatul.... eu m-am folosit de tava calda.
Inve;iti rulada intr-un prosop curat si dati-o la rece cateva ore.
Pofta buna!









 

15 comentarii:

  1. ce buna rulada aperitiv ai facut!!! O saptamana frumoasa sa ai !!! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca este super grozava

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa o fac şi eu arata f bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pot folosi foi de tortilla, este rapid și ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca eu am nevoie de ruladă duminică,as putea so fac de vineri?

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata super.vreau so fac pentru duminica.intrebarea mea e....pot și fac de vineri? mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar daca înlocuiești ingredientele nu-i mai rețetă sau se poate adapta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana Ramona Kintsch3 februarie 2022 la 22:07

      Poti folosi ce branza sau mezeluri iti plac, dar pentru blatul de oua te rog sa respecti reteta.

      Ștergere
  8. Arată bine, chiar am să-l încerc de Paști 🙂

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly