joi, 31 martie 2016

Cornulete cu rahat - aluat cu ulei



10 linguri apa minerala sau sifon
10 linguri ulei de floarea soarelui
1 cub de drojdie
1 zahar vanilat
1 esesta de rom
1 lingurita de sare
faina cat cuprinde, 
Drojdia am dizolvato in apa, am adaugat uleiul, zaharul vanilat, sarea, romul si faina. Am framantat un aluat tare.

Separat am amestecat:
10 linguri de ulei
10 linguri de faina  
+zahar pudra

Am intins prima foaie cat mai subtire si am intins compozitia de ulei cu faina.
Am rulat si am dat aluatul la frigider cel putin 30 minute. 
Apoi am intins aluatul pe masa presarata cu faina, am taiat fasii late de 5-6 cm si am pus un sir de rahar taiat pe lung, apoi am rulat si am taiat bucatele mici de 4cm.
Am asezat cornuletele in tava si le-am copt la 180 de grade timp de 10-15 minute.
Calde le-am tavalit prin zahar pudra.







4 comentarii:

  1. De mult caut untură ca să fac cornulețele tale cu untură, dar am încredere că și astea sunt bune dacă le recomanzi tu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super arata -o sa fac si eu dupareteta ta Diana.Sunt Iuliana-nu stiu sa intru pe alte profiluri.

    RăspundețiȘtergere
  3. diana le -am facut acum sant foarte foarte bune doar ca le-am umplut cu gem si nuca macinata ...mersi pt reteta

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly