duminică, 10 aprilie 2011

Chec Zebra, in doua culori







pentru un chec

6 oua
12linguri zahar
6 linguri ulei
6 linguri lapte
1 plic praf de copt
9 linguri faina
cacao, lamaie, rom..etc
albusurile se bat spuma cu zaharul, se adauga galbenusurile, apoi uleiul si laptele, se amesteca usor compozitia si se pune faina si praful de copt
se imparte compozitia in doua, in prima se pune coaja de lamaie, in cealalta esenta de rom si cacaoa.
se pragateste tava de chec: se unge cu ulei si se presara cu faina... se scutura surplusul de faina..sau se tapeteaza cu hartie de copt
se ia cu o lingura mare din compozitia cu lamaie si se pune in mijlocul tavii, peste ea se pune o lingura din compozitia cu cacao, apoi una cu lamaie , una cu cacao pana  se termina tot aluatul
atentie! nu se amesteca cu lingura, aluatul va curge usor catre marginile tavi si se va nivela singur
se introduce tava in cuptorul bine incalzit , dupa 5 minute se reduce focul la flacara potrivita.
se taie rece si se serveste cu zahar pudra

13 comentarii:

  1. foarte bine arata!foarte aspectous! cu siguranta si foarte buna la gust...as manca o tona de chec asa de mult imi place...o Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos ti-a iesit Diana,felicitari ,am salvat reteta si ce inalt o crescut,nota 10+,pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos Diana....acum m-am lamurit !
    Exceptional checul tau....am zis ca nu mai fac nimic dulce pina la Pasti, dar tu ma provoci !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos ti-a iesit!
    Bravo, bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. ooo...nici nu ma asteptam sa va placa asa de mult, e doar un chec....va multumesc fetelor, sunteti tare dragute!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bine arata!!!
    Un premiu te astepta pe blogul meu!!

    RăspundețiȘtergere
  7. am pregatit azi checul tau... a iesit super, e usor de facut si foarte-foarte gustos! multumim pentru reteta... :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ma bucur foarte mult ca ti-a placut reteta!..te mai astept pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
  9. .Buna. Ingredientele din reteta sunt pentru o singura tava de chec sau pentru doua. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reteta e pentru un singur chec, forma mea e destul de mare.

      Ștergere

Printfriendly