marți, 26 ianuarie 2010

Ciorba de perisoare

 

2 morcovi
1 patrunjel
2 felii telina
1 pastarnac
1 ceapa
1/2 ardei rosu
1 pastarnac
Tocam  zarzavaturile si le punem in ulei incins la calit, acoperim cu apa cat sa a le cuprinda.
Le lasam la foc mic pana se patrund, apoi completam cu apa si lasam sa fiarba.


Intre timp pregatim perisoarele din:
600g carne macinata
1/2 ceapa taiata marunt sau rasa
3-4 linguri orez spalat
2 oua
sare, piper, putin patrunjel verde


Amestecam bine compozitia si cu mana uda si formam perisoare Le punem in oala, lasam sa dea 2-3 clocote si adaugam si 2 rosii taiate marunt si curatate de pielita, sau pasta de rosii.
Dam gust la ciorbita cu: sare, piper, etc
Cand perisoarele au fiert dregem cu bors sau alta acreala, la sfarsit dupa ce am oprit focul punem si  patrunjelul verde.




Se serveste cu smanata.
POFTA BUNA !

2 comentarii:

  1. Diana, ce pofta mi-ai facut cu aceasta ciorbica..............mi-ai dat o idee ,cred ca o voi face si eu.Eu nu calesc zarzavatul, il fierb, in rest reteta este asemanatoare.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Medi ma bucur ca ti-a placut, stiu ca e aiurea cand ramai in pana de idei si nu mai stii ce sa faci de mancare.

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly