duminică, 10 octombrie 2010

Tiramisu cu piure de castane

piureul de castane...mmm un deliciu, mie si familiei mele ne place foarte mult.
si cum pentru a prepara o crema cu acest piureu este un lucru foarte usor si rapid
am ales sa fac acest tort pentru astazi
am folosit din cel la pachet dulce si cu aroma de rom..o bunatate, l-as manca si gol...
cum? simplu...piscoturi inmuiate in cafea indulcita si cu putin rom, frisca batuta bine si piureu de castane..
am montat tortul intr-un vas dreptunghiular, l-am lasat peste noapte la frigider
dupa care l-am rasturnat pe un platou si l-am ornat....simplu , nu??





 pentru ca am fost de multe ori intrebata ce fel de piureu folosesc am sa pun aici o fotografie, 
din pacate cam neclara

Photobucket

13 comentarii:

  1. Diana, ce bine arata!
    Si ce bun trebuie sa fie!
    Fericiti pici tai ca au asa o mamica harnicuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana,la fel mor dupa pireul de castane,merge la greu si gol!
    Tortuletul tau arata tare bine si prezentarea!
    E pe lista de asteptare!
    O saptamina faina!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu si de efect!Cred ca a fost foarte gustos! Mi-ai facut o pofta de castaneee, grupa mare :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mancat niciodata piure de castane ..dar la cum arata tiramisul tau sigur e ceva foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelent.O idee foarte interesanta, tocmai am primit 3 borcane de pireu de castane si cautam idei.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce faina idee,castanele coapte sant acum toamna pe primul loc aici la noi,de ce nu si un tiramissu cu pireu de castane,imi place ideea,o saptamana placuta

    RăspundețiȘtergere
  7. Ei bine nu am mancat niciodata piureu de castane dar sincera sa fiu asi da o fuga pana la tine sa-mi dai o feliuta din acest tort.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. arata foarte bine, i-mi place cand tiramisu are o forma ferma si nu curge crema din toate partile, de fapt acesta deja nu mai este tiramisu daca nu curge :))
    toata admiratia pentru ce ai facut , din pacate eu la mine nu gasesc piure de castane :(

    RăspundețiȘtergere
  9. nu sunt eu mare fan de tiramisu,desi fac un tiramisu bun,care nici nu curge,da'cu ideea asta m-ai dat gata.!cred ca am sa devin fanul ei.

    RăspundețiȘtergere
  10. deosebita aranjare i-ai facut,pireul de castane e si preferatul meu,castanele,prajite cumparate la colt de strada,ma inebunesc,te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. vai fetelor!!! nici nu ma asteptam sa va placa asa de mult tortul meu !..va multumesc foarte mult pentru comentariile voastre si va pup pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  12. a iesit super, un tiramisu delicios si cu o aroma minunata de castane, sper ca a mai ramas si pentru mine o felie..:D

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly