vineri, 8 februarie 2013

Cascaval pane

 
250 g cascaval
2 oua
 faina
 pemet
 sare
 piper

Cascavalul se taie felii groase de 7 mm.
 Ouale se bat, se condimenteaza cu sare si piper dupa preferinta.
Se da fiecare felie prin faina, ou batut, pesmet, ou batut si din nou pesmet. E important sa fie complet acoperit cascavalul cu ou si pesmet.
Se pune la prajit in ulei foarte bine incins pe ambele parti. Se tine foarte putin pe foc, doar atat cat sa se rumeneasca pesmetul.
Se scoate cu grija si se pune pe hartie absorbanta.




7 comentarii:

  1. Preferatul meu,mai ai si pentru pofticiosi????pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata perfect...iar sectiuneaa!!! Imi face o pooftaa!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-mi place cascavalul pane, cand e cald si curge... iti fur o bucata. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mic dejun ideal !!!Ce-mi mai place cand se intinde casul......
    O seara minunata !
    Te tzuc ..

    RăspundețiȘtergere
  5. E unul din preferatele mele. Din pacate, asa batrana cum sunt, nu-mi reuseste niciodata! Si il fac intocmai cum spui tu. Probabil conteaza si ce fel de cascaval folosim...nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu le fac, le ador mai ales, asa fierbinti, nu apuca sa se receasca, ca termitele le savureaza :)

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly