marți, 19 noiembrie 2013

Ardei iuti murati pentru iarna

 
reteta este preluata de la prietena mea, Elena
 800g ardei iuti
2ceape
3 morcovi
2 linguri zahar
4 linguri sare
1l otet 

La pregatirea acestor ardei am folosit manusi de unica folosinta,
 pentru ca ardeii iuti arde pielea ......nu riscati sa taiati ardeii cu mana goala!!!!!!
Ardeii i-am spalat si taiat felii si i-am curatat partial de seminte,
Ceapa am taiat-o solzisori si morcovul rondele.
Am pus ardeii, ceapa si morcovul intr-un vas incapator.
Am adaugat sarea si zaharul si am amestecat bine.
Am pus totul in borcane, presand usor, am turnat otet pana la gura borcanului.
Le-am capsat si le-am pus in camara.
Sunt foarte, foarte buni!
Dupa preferinte puteti adauga leustean sau marar. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Printfriendly