vineri, 9 aprilie 2010

premiu si provocare

gaby's si alialexa  
1. DACA AI UN SUPRANUME:
al doilea nume Ramona
2.UNDE TRAIESTI:
 romania
3.INALTIME:
 1,60 m
4.ONOMASTICA:
 3 aprilie
5.OCUPATIE:
casnica
6.FRATI?
 un frate
7.LIMBA MATERNA:
 romania
8.LIMBI VORBITE:
 romana
 9.COLECTII:
 reviste, carti
10.NR LA PICIOR:
 37
 11.SCOALA:
 liceu
12.MATERIA PREFERATA:
 matematica
13.HOBBY:
 retete
14.BANI DE BUZUNAR:
 toti pe care-i am
 15.DORINTA:
 sa fim sanatosi
 16.VISE:
 sa-mi vad copii pe picioarele lor, fericiti
17.NUMAR NOROCOS
dupa zodie ar fi  7
18.AI VREA SA REVEZI:
marea
19.ANIMALE DE CASA:
 o catea, Rita
 


am sa o dau mai deparet lui  Medi

Un comentariu:

  1. Sarumana, multumesc mult Diana ca te-ai gandit la mine.Sa stii ca imi face o mare placere cand sunt premiata si ofer cu aceiasi placere cu care le primesc.Si chiar daca primisem acest premiu sa stii ca daca mi se ofera si a doua si a treia oara il primesc cu aceiasi placere.Nu refuz niciodata pentru ca nu vreau sa dezamagesc o persoana care se gandeste la mine si vrea sa-mi faca o bucurie.
    Te pup !

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly