miercuri, 22 ianuarie 2014

Prajitura cu mac, afine si ananas

ieri ni s-a facut pofta de ceva dulce si cum timpul de stat in bucatarie a fost limitat 
am improvizat rapid o prajiturica moale si pufoasa cu ce aveam la indemana: mac, afine si ananas.
cantitatile folosite pentru o tava  mare 35/24cm:
 8 oua
16 linguri zahar
8 linguri ulei
8 linguri lapte
12 linguri faina 
1 plic praf de copt
50g mac
1 cescuta afine
1 conserva de ananas cubulete
1 esenta lamaie.
1 esenta rom

Albusurile le-am separat de galbenusuri si le-am mixat bine cu zahar.
Am adaugat pe rand galbenusurile si am mai mixat putin, apoi am pus laptele si uleiul.
Faina am cernut-o si am amestecat-o cu praful de copt si am pus-o peste compozitia de oua amestecand usor de jos in sus. 
Am impartit compozitia in doua.
In prima parte am adaugat cacao, iar in cealalta mac.

In tava am asezat o foaie de copt si am pus compozitia cu cacao, peste ea am pus-o usor cu lingura pe cea cu mac, am presarat afinele si bucatelele de ananas.
Am copt prajitura la 180 de grade in cuptorul incalzit in prealabil.
Am servit-o pudrata cu zahar langa o cana de ceai.






3 comentarii:

Printfriendly