marți, 20 decembrie 2011

Lichior Bailey



Lichior Bailey

 3 galbenusuri, 300 g zahar, 2 plicuri zahar vanilat, 4-5 linguri capuccino, 1/2 l lapte fiert si racit, 250 ml alcool rafinat sau vodka
galbenusurile se mixeaza cu zaharul pana isi dubleaza volumul si obtinem o spuma frumoasa.
adaugam laptele, capuccino si alocoolul.
turnam compozitia intr-o sticla si agitam bine.
se pastreaza la loc intunecos si rece, se agita sticla zilnic timp de o saptamana.
cu cat sta mai mult cu atat lichiorul va fi mai buin si mai gros.
se serveste cu frisca presarata cu cappuccino 

 o alta reteta deliciosa ar fi aceasta:

150g zahar pudra, 200ml rom, 300ml frisca, 2 pliculete de vanile, 25g capuccino
se ameasteca toate ingredientele si se mixeaza bine.
se pastreaza in sticle bine inchise.

sau:


 400ml.  frisca, 380 ml lapte condensat, 100 gr. ciocolată amăruie, 20g zahar vanilat,400ml vodka

Se topeşte ciocolata pe baie de apă si se adaugă frisca,
lasam la racit apoi adaugam zaharul vanilat, laptele condensat si vodka.
se serveste rece, cu frisca si ciocolata rasa. 

6 comentarii:

  1. oooo, ce bun trebuie sa fie! :*
    sarbatori fericite draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana am sa incerc si eu aceasta bautura! Cu siguranta este foarte buna, sa am de revelion! :) Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sorcova vesela....
    Sa sti ca vin la colindat la tine....Dar nu am sa gust din toate...ca acolo adorm !
    Delicioase tre'sa fie...Hic ! Saru-mana Diana ...hic !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca prima varianta e cea mai gustoasa. Nu sunt o mare bautoare dar imi place sa imi dau talente cu combinatii din astea nu atat de comune

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarbatori fericite, cu sanatate, bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly