vineri, 14 decembrie 2012

Fursecuri fine cu nuci

fursecurile acestea le-am facut anul trecut de sarbatori 
si pentru ca mi-a placut foarte mult sper sa o refac si anul acesta,
 poate atunci voi reusii sa fac poze mai frumoase
 este preluata de la Laura Laurentiu

 
Ingrediente:
200g de grame de unt la temperatura camerei
150 de grame de zahar
2 oua, separat galbensul de albus
2 plicuri de zahar vanilat
300 de grame de faina
1 praf de sare
1 praf de copt
200 de grame de nuci, alune, migdale- usor prajite si tocate marisor
1 de borcan de gem (eu am folosit dulceata de gutui)

 Zaharul, untul si vanilia se mixeaza pana la obtinerea unei creme spumoase, se pune galbenusurile mixand in continuare pana se incorporeaza in crema, apoi se adauga faina amestecata cu sarea si praful de copt. Se amesteca totul bine pana se obtine un aluat nu prea tare.
Se incalzeste cuptorul la 180 de grade.
Albusurile se bat cu furculita pana se spumeaza putin;
Se formeaza bilute din aluat cu diametrul de 2-2,5 cm. si se tavalesc prin albus.
Bilele de aluat date prin albus se tavalesc in nuci si se aseaza pe tava acoperita cu hartie de copt:
Cu degetul, se face o adancitura in fiecare biluta de aluat si se umple cu dulceata.
Se coc fursecurile in cuptorul incalzit la 180 de grade, timp de 15 minute, pana se rumenesc frumos.
Sunt foarte delicioase, fragede si parfumate!!! Pofta buna!




3 comentarii:

  1. Sunt foarte bune,am si reteta ,dar cu untura.pup!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu reteta cu untura.. imi plac mai mult fursecurile facute asa.. va rog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In loc de 200g unt poti folosi 180g untura de porc, si eu prefer untura in locul untului, ies mai fragede.

      Ștergere

Printfriendly